Română | English
Cosul de cumparaturi

Nu exista produse in cos
NEWSLETTER
RECENZII CLIENTI

Recenzii clienti

Distribuitor oficial Traser


TERMENI SI CONDITII


1. Definitii
2. Conditii generale
3. Dreptul de proprietate industriala
4. Comandarea produselor
5. Plata produselor
6. Livrarea produselor
7. Disponibilitate produse
8. Confidentialitate
9. Informare COOKIE-uri
10. Raspundere
11. Transferul proprietatii
12. Garantie produse
13. Returnarea produselor
14. Legea aplicabila - Jurisdictia
15. Informatii privind DEEE


1. DEFINITII


Magazin online = website-ului comercial "www.biro.ro".

Produs = produs avand elementele caracteristice specificate pe website.

Brand = marca de produs.

Consumator / Utilizator / Client = orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, aşa cum sunt definite de aquisul comunitar privind protecţia consumatorilor si care este parte contractanta a contractului la distanta incheiat pe website.

Profesionist = Vanzatorul produsului, parte contractanta in cadrul contractului la distanta incheiat pe website.

Suport Durabil = orice instrument care permite partilor contractante sa stocheze informatii care le sunt adresate personal, intr-un mod accesibil pentru referinte ulterioare pentru o perioada de timp adecvata, in vederea informarii si care permite reproducerea neschimbata a informatiilor stocate.

Termeni si Conditii = toti termenii si toate conditiile stocate pe website si care constituie termenii si conditiile contractului la distanta.

Comunicare / Informatii Comunicate = orice informatii comunicate exclusiv digital si exclusiv prin intermediul unui suport durabil, intre Profesionist si Utilizator.

Contract la Distanta = orice contract la distanta încheiat între partile contractante în baza termenilor si conditiilor website-ului devenite opozabile partilor contractante din momentulin care este comunicata confirmarea comenzii/optiunii de cumparare de catre Profesionist.

Contul Utilizatorului = sectiune creata pe website care permite comunicari intre partile contractante.

Comanda / Optiunea de Cumparare = comunicarea de catre Utilizator prin intermediul website-ului a comenzii/optiunii sale de cumparare a produsului pe care l-a adaugat digital in cosul sau virtual de cumparaturi aflat pe website.

In Stoc / Produsul este in Stoc = comunicarea disponibilitatii produsului pentru ca acesta sa poata fi comandat.

Cumparator = Utilizatorul / Clientul / Consumatorul sau orice alta persoana desemnata de Consumator care plateste pretul de vanzare al produsului comandat.

Primitorul Produsului Ambalat = Cumparatorul care primeste produsul ambalat la adresa de livrare comunicata de Utilizator prin intermediul website-ului.

Continutul Website-ului = cuvinte, simboluri grafice ori combinatii ale acestora care sunt produse si livratepe website in format digital in mod intrinsec (cum ar fi: programul sursa si programele conexe ale website-ului, baza de date a website-ului, etc.) sau in mod explicit, prin modalitati cum ar fi: texte care se constituie sau nu in documente, campuri cu prezentari, specificatii, formulare interactive, etc.

Utilizarea Abuziva = utilizarea continutului website-ului de catre Utilizator altfel decat prin modalitatile comunicate, sau contrar Termenilor si conditiilor, ori prin modalitati care contravin legii si care pot produce prejudicii, inclusiv tertilor.

Incalcari = utilizarea continutului website-ului de catre terti altfel decat prin modalitatile comunicate, sau contrar Termenilor si Conditiilor, ori prin modalitati care contravin legii si care pot produce prejudicii Profesionistului, Utilizatorului sau altor terti.

Factura de Cumparare = factura de cumparare a produsului, comunicata Utilizatorului.

Garantie Comerciala = angajament asumat de Profesionist fata de Consumator, in plus fata de obligatiile sale legale referitoare la garantia legala de conformitate, in legatura cu produsele vandute si/sau serviciile prestate, in concordanta cu informatiile comunicate in cadrul sectiunii website-ului: “Instructiuni si certificat de calitate si garantie”.

Instructiuni si Certificat de Calitate si Garantie = informatii comunicate in sectiunea "Garantie Produselor" din cadrul website-ului referitoare la certificarea calitatii produselor comandate, conditiile de garantie si instructiunile de folosinta ale acestora.

Alte Instructiuni (suplimentare) = informatii de utilizare a produselor comandate, comunicate suplimentar de Profesionist, altele decat cele comunicate in sectiunea “Instructiuni si certificat de calitate si garantie”, in masura in care astfel de instructiuni sunt considerate necesare de catre Utilizator si sunt asigurate de catre furnizorii produselor.

Calitatea produselor si instructiuni de intretinere pentru produse din alte materiale decat metal sau sticla = informatii comunicate in sectiunea "Garantia produselor" din cadrul website-ului referitoare la certificarea calitatii acestor produse si instructiunile de folosinta.

"Livrarea Produsului" = informatii comunicate in sectiunea cu aceeasi denumire a website-ului, referitoare la conditiile in care Profesionistul livreaza produsele comandate.

"Caracteristici Obligatorii" = caracteristicile obligatorii ale produsului comandat, existente la data livrarii si comunicate in sectiunea website-ului "Livrarea Produsului".

"Data Livrarii" = data comunicata de catre Profesionist si la care Consumatorul sau persoana desemnata de acesta se afla la locul livrarii si intra in posesia produsului comandat.

"Returnarea Produselor" = informatii comunicate in sectiunea cu aceeasi denumire a website-ului referitoare la "conditiile obligatorii" in care Consumatorul se poate retrage din contractul la distanta.

Proces Verbal = sectiune a website-ului cu aceeasi denumire, prin care Utilizatorul si Profesionistul comunica in legatura cu o deficienta a produsului cumparat, comunicata de catre Utilizator, urmand intocmai procedurile comunicate in cadrul sectiunii website-ului “Instructiuni si certificat de calitate si garantie”.

Declaratie de Retragere = sectiune a website-ului cu aceeasi denumire, prin care Utilizatorul si Profesionistul comunica in legatura cu posibilitatea returnarii produsului comandat, indeplinind intocmai procedurile comunicate in sectiuniea "Returnarea Produselor".

 

 

2. CONDITII GENERALE


Toate preturile si toate costurile din cadrul website-ului se vor exprima in RON si vor include TVA (20%).

Prin generarea optiunilor de cumparare/comanda si de acceptare a tuturor Termenilor si conditiilor, Utilizatorul se obliga sa plateasca pretul produsului comandat si Profesionistulse obliga sa livreze produsul in stare conforma, noua si ambalata, la adresa din Romania comunicata digital de catre Utilizator in cadrul website-ului.

Utilizatorul se obliga sa completeze digital, integral formularele website-ului cu date reale, actuale, corecte si complete. In cazul in care Profesionistul constata ca Utilizatorul a furnizat date nereale, neactuale, eronate sau incomplete, care i-au adus prejudicii, poate angaja raspunderea civila sau penala a Utilizatorului, dupa caz.

Executarea contractului la distanta se realizeaza doar cu ajutorul informatiilor comunicate.

Orice informatii comunicate Utilizatorului prin alte mijloace decat prin intermediul website-ului, nu presupun alte garantii decat cele oferite de catre Profesionist prin informatiile comunicate exclusiv prin intermediul website-ului.

Utilizatorul recunoaste dreptul Profesionistului de a include in informatiile comunicate si mesaje publicitare, promotii sau campanii publicitare si altele asemenea.

Orice utilizare abuziva a continutului website-ului poate atrage raspunderea civila sau penala a persoanei vinovate, precum si blocarea accesului Utilizatorului la informatiile comunicate, fara o notificare prealabila.

Daca Profesionistul nu isi poate indeplini obligatiile datorita unor cazuri fortuiteaflate in afara posibilitatii sale de control, acesta este exonerat de raspundere fata de orice pretentii ale Utilizatorului pentru orice posibile prejudicii cauzate in astfel de imprejurari.

Profesionistul este exonerat de raspundere si ca urmare a eventualelor prejudicii cauzate Utilizatorului prin accesarea de catre acesta, direct sau indirect din website, a altor site-uri web.

Utilizatorul accepta ca Profesionistul nu poate oferi garantii privind securitatea informatiilor comunicate digital. Tot astfel Utilizatorul accepta ca Profesionistul nu poate garanta confidentialitatea informatiilor comunicate digital si care sunt interceptate de catre terti. Cu toate acestea, Profesionistul garanteaza ca datele cu caracter personal comunicate de catre Utilizator nu vor putea fi prelucrate de catre Profesionist fara acordul explicit al acestuia.

Continutul website-ului apartine in exclusivitate Profesionistului,inclusiv ca cesionar exclusiv al dreptului de autorasupra unor parti din acesta. Astfel, continutul website-ului este protejat de lege si orice folosire a sa in alt mod decat cel indicat explicit incadrul website-uluiin conformitate cu Termeniisi conditiile, fara acordul explicit al Profesionistuluisau al autorilor cedenti, se pedepseste conform legii.

Utilizatorul isi asuma in exclusivitate consecintele accesarii si utilizarii continutului website-ului cu incalcarea Termenilor si conditiilor, a legilor romanesti aplicabile, sau a legilor locului din care acesta poate accesa si utiliza website-ul in mod direct ori indirect.

Utilizatorul si Profesionistul se obliga sa-si aduca reciproc si imediat la cunostinta orice incalcari.

Eventualele dispute privind executarea contractului la distanta se interpreteaza in baza legilor din Romania si se judeca exclusiv de catre instantele din Romania.

Daca Utilizatorul nu este de acord cu Termenii si conditiile, acesta nu are permisiunea Profesionistului sa utilizeze continutul website-ului, iar utilizarea continutului website-ului fara permisiunea Profesionistului atrage raspunderea civila sau penala a Utilizatorului, dupa caz.

Profesionist: SC Biromax SRL, CUI RO18242988
Adresa: Str. Alexandru Lapusneanu nr. 16, bloc B6, sc.3, ap.26, Galati, cod postal 800072, Romania
Contact Serviciul Suport Clienti al Profesionistului: Tel: 0752.030.004; Fax: 021.327.44.67, E-mail: info@biro.ro

*) Utilizatorul accepta faptul ca intre caracteristicile produsului si cele evidentiate prin poza acestuia pot exista diferente de dimensiune, forma, culoare, stralucire, reflexie etc.

 

3. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA (DPI)


Consumatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau va face publice (pe internet sau media), nici una dintre informarile primite de la Profesionist.

De asemenea, numele website-urilor, continutul precum si insemnele grafice, sunt in proprietatea BIROMAX SRL si nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fara acordul scris al proprietarului.

 

4. COMANDAREA PRODUSELOR


1. Pentru a putea efectua o comanda pe site-ul nostru, nu este necesar sa va creati un cont (sectiunea "Creaza cont" sau "Client nou" din pagina cosului de cumparaturi) intrucat la emiterea / generarea de catre Consumator a unei comenzi in sistemul website-ului www.biro.ro, completand campurile obligatorii folosind o adresa de e-mail valida, sistemul va crea automat un cont cu datele mentionate de dumneavoastra.

In cazul in care, in momentul plasarii unei comenzi, aveti deja un cont creat, este necesar sa fiti logat, folosind formularul"Autentificare" sau "Client existent" din pagina cosului de cumparaturi.

2. Alegeti produsul dorit, folosind meniul si filtrele din partea stanga a site-ului, si apasati butonul "ADAUGA IN COS" pentru a trimite produsul in cosul dumneavoastra de cumparaturi. Atentie, intre caracteristicile produsului si cele evidentiate prin poza acestuia pot exista diferente de dimensiune, forma, culoare, stralucire, reflexie etc.

3. Pentru a vizualiza produsele pe care le-ati ales, faceti click pe cosul de cumparaturi din meniul superior al site-ului.

4. Completati datele de facturare si de livrare si selectati modalitatea de plata.

5. Pentru a lansa comanda, apasati butonul "INITIAZA COMANDA" / "COMANDA".


6. Odata plasata comanda sau, dupa caz, in momentul finalizarii platii, veti primi un e-mail de confirmare cu numarul comenzii dumneavoastra, precum si toate detaliile privitoare la produsele comandate, valoare totala cu TVA. Comanda dumneavoastra va fi preluata in cel mai scurt timp de unul dintre operatorii nostri si va fi expediata catre dumneavoastra la adresa de livrare indicata.

7. Profesionistul va emite o factura de cumparare pentru produsele si serviciile care se vor livra. Factura de cumparare va fi transmisa catre dumneavoastra prin e-mail. Aveti obligatia de a furniza toate informatiile necesare emiterii facturii, conform legislatiei in vigoare.


Mentiuni generale :


1. Toate preturile si costurile din cadrul site-ului sunt exprimate in Lei si includ TVA (20%).


2. Produsele si preturile afisate in cadrul website-ului sunt disponibile in limita stocului Profesionistului.


3. Profesionistul isi rezerva dreptul de a modifica oricand si fara nici o notificare catre Utilizatori preturile si discounturile produselor comercializate. Modificarea nu va afecta comenzile confirmate. Preturile si discounturile produselor incluse intr-o comanda confirmata sunt valabile pana la momentul efectuarii platii aferente comenzii, dar fara a se depasi termenele comunicate de Profesionist pentru efectuarea platilor. Aceste perioade se pot modifica in functie de stocul Profesionistului, fara notificarea Utilizatorului.


4. Discount-urile, reducerile si promotiile nu se suprapun. La produsul comandat se va aplica reducerea cu valoarea cea mai mare.


5. In cazul unui produs afisat cu pret incorect sau cu informatii incorecte din cauza unor erori tipografice sau erori in stabilirea preturilor sau in informatiile despre produs primite de la furnizori, Profesionistul isi rezerva dreptul de a refuza sau anula orice comanda plasata pentru produsele ce prezinta eroare. In cazul in care comanda a fost achitata, banii vor fi returnati in cel mai scurt timp, in cazul in care Cumparatorul notificat nu doreste un alt produs sau produsul comandat la pretul corect.


6. Comenzile vor fi onorate in ordinea cronologica in care au fost inregistrate de catre sistem. O comanda nu poate fi onorata in cazul in care, pe acelasi produs, a fost inregistrata o alta comanda inaintea ei, din punct de vedere cronologic si ulterior confirmata, ducand la epuizarea stocului. In cazul in care comanda a fost achitata, banii vor fi returnati in contul Utilizatorului, in cazul in care Utilizatorul notificat nu doreste un alt produs.


7. Produsele selectate si introduse in cosul de cumparaturi, pentru care nu s-a apasat butonul "COMANDA" raman disponibile utilizatorului (in conditiile in care acesta este logat) timp de 60 de minute de la momentul adaugarii in cos. Ulterior acestei ore, produsele pot fi disponibile sau nu, in functie de dinamica stocurilor Profesionistului. Aceasta perioada se poate modifica in functie de stocul Profesionistului, fara notificarea Utilizatorului.


8. Plasarea comenzii prin intermediul website-ului nu presupune confirmarea comenzii de catre Profesionist. Comanda va fi confirmata de Profesionist prin trimiterea e-mail-ului de confirmare catre Utilizator.


9. In cazul comenzilor pentru care Utilizatorul a selectat modalitatea de plata prin OP/transfer bancar, produsele incluse in comanda confirmata vor fi rezervate pentru o perioada de 4 zile calendaristice. Aceasta perioada se poate modifica in functie de stocul Profesionistului, fara notificarea Utilizatorului.


10. Orice modificari ale detaliilor unei comenzi confirmate de Vanzator, in masura in care vor fi acceptate de Vanzator (exemplu: modificari ale adresei de livrare), vor putea duce la decalarea cu 1 zi lucratoare a termenului de livrare comunicat prin sectiunea Livrarea.


11. Profesionistul isi rezerva dreptul de a anula comenzile si/sau de a restrictiona accesul Utilizatorului in vederea efectuarii unei comenzi si/sau la anumite modalitati de plata a comenzilor, in urmatoarele cazuri:

in cazul in care constata ca Utilizatorul a furnizat date eronate sau incomplete;

in cazul comenzilor plasate intr-un interval de 24h care depasesc insumat cantitatea totala de 10 produse sau in cazul unui volum de comenzi neobisnuit de mare provenit din partea aceluiasi Utilizator intr-un interval de timp;

in cazul in care considera ca actiunile Utilizatorului ar putea prejudicia in vreun fel Profesionistul, ca urmare a utilizarii abuzive a website-ului de catre Utilizator, sau ca urmare a conduitei Utilizatorului in afara website-ului cu privire la comenzile plasate prin intermediul acestuia, prin modalitati care contravin legii, inclusiv prin revanzarea produselor achizitionate.



In aceste cazuri, Profesionistul va anula comenzile in urma unei notificari prealabile trimise Utilizatorului prin email, sau va restrictiona accesul Utilizatorului in vederea efectuarii unei comenzi si/sau la anumite modalitati de plata a comenzilor, fara o notificare prealabila, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

12. Comenzile de produse si/sau Servicii care nu sunt prezentate in website-ul www.biro.ro nu fac parte din prezentul contract la distanta. Produsele solicitate de catre Consumator si aduse special pe baza de comanda scrisa (email) sunt tratate separat de prezentul contract si nu fac obiectul returului sau termenelor de livrare comunicate in acesta.

 

5. PLATA PRODUSELOR

 

Inainte de lansarea unei comenzi, alegeti una dintre modalitatile de plata disponibile:


a) Plata online prin card bancar (Visa, Mastercard)


Website-ul www.biro.ro este certificat 3D Secure de catre VISA, MasterCard, Visa Electron si Maestro prin portalul de tranzactii electronice securizate Mobilpay.

Pentru tranzactii online cu orice card bancar emis de catre orice banca, sub sigla VISA, MasterCard, Visa Electron si Maestro la plata comenzilor efectuate pe website-ul www.biro.ro nu se percep comisioane suplimentare.


Plata cu cardul bancar se bazeaza pe un sistem securizat de procesare a tranzactiilor online care ofera confidentialitate, siguranta si simplitate in achizitia produselor si serviciilor prin Internet.

Datele cardului dumneavoastra ajung direct la banca, iar website-ul www.biro.ro nu inregistreaza sub nici o forma datele bancare completate de dumneavoastra.


b) Plata online in rate fara dobanda, prin Card Avantaj (Credit Europe Bank), Bonus Card (Garanti Bank) sau BT Star (Banca Transilvania)

Programul Rate Fara Dobanda este disponibil pentru orice cumparaturi efectuate cu cardurile precizate mai sus.

Aveti posibilitatea de a plati produsele comandate alegand de la 2 pana la 6 rate fixe fara dobanda.

Tranzactia se va desfasura prin intermediul platformei Mobilpay, platforma securizata la cele mai inalte standarde, inclusiv 3D Secure.

c) Plata prin transfer bancar (ordin de plata) sau plata in avans


In urma lansarii unei comenzi, veti primi prin e-mail confirmarea comenzii si toate detaliile necesare efectuarii transferului bancar.

Plata o veti efectua in avans, in termen de maxim 3 zile calendaristice de la data comenzii, in contul bancar al Vanzatorului, deschis la ING Bank.

Este important sa indicati pe ordinul de plata numarul si data comenzii, pentru a atribui corect plata comenzii dumneavoastra.

Livrarea produselor se va efectua dupa confirmarea incasarii contravalorii comenzii in contul Vanzatorului.

Neachitarea contravalorii comenzii dumneavoastra in termenul mentionat duce automat la anularea comenzii.


d) Plata in numerar ramburs

Plata in numerar se face la livrarea coletului prin curierat rapid.

Chitanta va fi emisa de catre curierul cu care se trimite coletul.


Inainte de lansarea comenzii dumneavoastra, cosul de cumparaturi va calcula si va afisa exact valoarea produselor si cheltuielilor de transport aferente.


Toate preturile afisate pe site sunt exprimate in RON si includ TVA (20%).


6. LIVRAREA PRODUSELOR

1. Proceduri obligatorii la livrare


Produsele comandate prin website-ul www.biro.ro sunt livrate prin intermediul serviciilor de curierat rapid asigurate de catre Profesionist.

In momentul expedierii coletului, agentul societatii de curierat va contacta Utilizatorul prin e-mail/SMS sau telefon pentru a indica intervalul de livrare.

In cazul in care agentul societatii de curierat nu reuseste contactarea Utilizatorului, acesta va mai proceda la doua avizari succesive.

Coletul va fi pastrat doar 5 zile lucratoare de la prima avizare.

In cazul in care, in urma tuturor avizarilor, coletul nu va putea fi predat Utilizatorului din cauza refuzului de primire/plata a coletului sau din cauza imposibilitatii contactarii Utilizatorului din culpa acestuia, Profesionistul va anula comanda si va restrictiona accesul Utilizatorului in vederea efectuarii unei comenzi ulterioare si/sau la anumite modalitati de plata a acesteia.

Pentru a reactiva accesul, Utilizatorul trebuie sa achite contravaloarea transportului pentru coletul nepredat , in valoare de 20 lei (inclusiv TVA), prin transfer bancar (ordin de plata). In urma reactivarii accesului , la urmatoarea comanda, plata produsului si a valorii transportului se va putea efectua numai in avans, prin una dintre urmatoarele modalitati de plata: plata online prin card bancar sau transfer bancar (ordin de plata) / plata in avans..

Fiecare produs livrat va prezenta urmatoarele "caracteristici obligatorii" : va avea toate elementele caracteristice conforme cu cele ale modelului prezentat pe website-ul si va fi original etichetat, ambalat si sigilat.

Factura de cumparare a produsului va fi trimisa la adresa de e-mail a Utilizatorului.


Daca certificatul international de garantie a produsului este asigurat de catre furnizorul international al produsului si Utilizatorul il solicita Profesionistului pentru uz in afara Romaniei*, Profesionistul i-l va trimite acestuia la adresa utilizata pentru livrarea produsului comandat.

Ulterior livrarii produsului, Utilizatorul poate solicita la adresa sa de e-mail instructiuni suplimentare de utilizare a produsului pe care le considera necesare, iar in cazul in care acestea sunt asigurate de catre furnizorul international al produsului, Profesionistul i le va trimite Utilizatorului in cel mai scurt timp posibil.

La receptia coletului sau plicului, primitorul trebuie sa verifice integritatea acestuia, inclusiv integritatea benzii adezive sau a elementelor de siguranta si control, acolo unde este cazul.

Primitorul coletului are dreptul de a nu accepta si de a nu plati contravaloarea coletului daca sesizeaza urme de deteriorare si/sau violare a acestuia (colet desigilat, colet rupt, colet deformat, colet umed, colet strivit sau cu urme de umezeala, etc.)


Toate mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea coletelor se vor face in scris pe AWB, in prezenta agentului societatii de curierat, sau se vor face pe un proces verbal de constatare care se va incheia impreuna cu acest agent. Doar in astfel de cazuri se poate refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare cu privire la astfel de aspecte nu vor mai fi luate in considerare.

In termen de 24 de ore din momentul livrarii produsului, Utilizatorul se obliga sa sesizeze in scris Profesionistului, la adresa de email info@biro.ro, lipsa oricarei "caracteristici obligatorii", asa cum sunt acestea mentionate mai sus. Lipsa acestei sesizari reprezinta acordul ferm al Utilizatorului ca produsul a fost livrat cu toate "caracteristicile obligatorii"prezente.

2. Arie de acoperire si intervale de livrare

Livrarile se efectueaza exclusiv pe teritoriul Romaniei prin intermediul firmelor de curierat rapid Fan Courier si Cargus.

In functie de momentul confirmarii comenzii plasate si de localitatea de livrare, termenul de livrare este:

luni - vineri, comenzi confirmate pana in ora 15:00 – 1 zi lucratoare in Bucuresti, Ilfov si alte localitati si 2 zile lucratoare pentru restul localitatilor.

luni - vineri, comenzi confirmate dupa ora 15:00 si Weekend - livrare in 2 zile lucratoare in Bucuresti, Ilfov si alte localitati si 3 zile lucratoare pentru restul localitatilor.

pentru localitatile mentionate <aici> si comenzile confirmate vineri, pana in ora 15:00, livrarea se poate face, la cererea clientului, sambata.

Timpii de livrare sunt orientativi si sunt particularizati de catre fiecare companie de curierat.

Livrarile se fac de luni pana vineri, intre orele 09:00 - 17:00 si sambata intre orele 10.00 - 12.00.

In cazul comenzilor pentru care Utilizatorul a optat pentru efectuarea platii prin transfer bancar, termenul de livrare se calculeaza de la momentul in care este confirmata incasarea contravalorii comenzii in contul Profesionistului.

3. Costuri livrare

Pentru comenzile selectate a fi platite cu cardul bancar (integral sau in rate) ori la plata in avans, costul de transport va fi in valoare de 16 lei (cu TVA inclus);

Pentru comenzile selectate a fi platite ramburs la primirea coletului, costul de transport va fi in valoare de 20 lei (cu TVA inclus);

Profesionistul poate stabili un plafon de pret peste care costul de transport aferent unei comenzi sa fie GRATUIT, Profesionistul avand obligatia anuntarii existentei unui astfel de plafon si a valorii lui pe website-ul www.biro.ro sau direct in comanda.

*) Se precizeaza ca pe teritoriul Romaniei este valabil certificatul de garantie postat pe website.

7. DISPONIBILITATE PRODUSE

Disponibilitatea produselor este indicata in cadrul website-ului www.biro.ro astfel:

"In stoc" / "Produsul este in stoc" = indica disponibilitatea produsului in stocul propriu al magazinului virtual www.biro.ro sau in stocul partenerilor magazinului virtual www.biro.ro, produs care poate fi comandat online.

Aceasta disponibilitate este indicata in dreptul fiecarui produs.

"La comanda" = indica faptul ca produsul poate fi comandat Profesionistului desi acesta nu se afla pe stocul propriu al www.biro.ro sau pe stocul partenerilor.
Aceasta disponibilitatea este indicata in dreptul fiecarui produs iar onorarea unei comenzi cu produse care au acest status "la comanda" poate varia in functie de mai multi factori. Consumatorul va fi informat imediat despre termenul de livrare a unei comenzi care contine produse cu statusul "la copmanda" iar acesta va accepta sau refuza onorarea acestei comenzi fara obligatii.


"Indisponibil" = indica faptul ca produsul nu este disponibil la vanzare si nu poate fi comandat dar poate fi ulterior repus in vanzare prin readucerea in stoc sau prin oferta partenerilor www.biro.ro. Produsele cu statusul "indisponibil" au doar valoare temporara de catalog pentru www.biro.ro.

8. CONFIDENTIALITATE

Firma Biromax SRL Galati este operator de date cu caracter personal inregistrata cu nr. 17756 la ANSPDCP.

Inregistrarea unui utilizator persoana fizica in magazinul virtual / website-ul www.biro.ro presupune acordul explicit si neechivoc privind inregistrarea datelor personale ale acestui utilizator de catre Biromax SRL , in conditiile stipulate de Legea 677/2001 privind protectia datelor cu caracter personal si a Legii 506/2004.

Conform acestora, aveti dreptul la informare, dreptul de acces, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a va adresa justitiei.

Pentru exercitarea acestor drepturi vă rugam să ne contactati prin intermediul sectiunii "Contact" din magazin.


Datele cu caracter personal inregistrate de Biromax SRL prin magazinul virtual / website-ul www.biro.ro sunt strict confidentiale si sunt folosite exclusiv pentru indeplinirea Contractului intre parti, respectiv pentru initierea si finalizarea vanzarii/cumpararii de produse si/sau servicii precum si pentru emiterea documentelor fiscale legale aferente.

Aceste date pot fi oferite numai catre autoritatile de stat abilitate in cercetare administrativa, fiscala, civila sau penala, pe baza unor solicitari exprese ale acestora, in conditiile Legii.

Toate planurile, documentele si informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator Profesionistului, incluzand fara a limita comanda, vor ramane in proprietatea Profesionistului.

Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris la Profesionistului si dupa obtinerea unui angajament de confidentiabilitate din partea celui care le primeste.

Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la comanda fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

9. INFORMARE COOKIE-URI

Magazinul nostru online / website-ul www.biro.ro foloseste cookie-uri pentru a vă oferi cea mai bună experiență pe site-ul nostru.
Cookie-urile sunt fișiere stocate în browser-ul dvs. și sunt folosite de cele mai multe site-uri web pentru a ajuta la experiența dvs. web.
Continuând să utilizați site-ul nostru, fără a schimba setările, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urile noastre.

10. RASPUNDERE


Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Consumatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Profesionist a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.

Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.

Consumatorul nu poate solicita daune si/sau diferente de pret rezultate ca urmare a schimbarilor de pret sau de alta natura survenite anterior sau ulterior datei Comenzii si/sau Contractului, daca partile nu convin altfel.

11. TRANSFERUL PROPRIETATII

Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferata la momentul efectuarii platii din partea Consumatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare - semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Profesionistului).

Profesionistul nu poate fi facut responsabil de continutul coletelor expediate decat daca exista un document incheiat de catre Consumator si reprezentantul curierului care a efectuat livrarea.

12. GARANTIE PRODUSE

Produsele comercializate de magazinul nostru online / website www.biro.ro beneficiaza de conditii de garantie conform politicilor comerciale ale producatorilor/ importatorilor/ distribuitorilor si sunt conforme cu legislația in vigoare.

Produsele achizitionate prin magazinul nostru sunt noi , in ambalajul original al producatorului si au certificatele de garantie emise de producatori, de reprezentanti ai acestora sau de catre Biromax SRL.

Certificatele de garantie contin informatii privind intretinerea, exploatarea si ingrijirea produselor achizitionate, contin datele de identificare a fiecarui produs supus garantiei, a perioadei pentru care se acorda garantia, evidenta reparatiilor efectuate precum si informatiile de expediere a produselor supuse garantiei.


Produsele care fac obiectul garantiei sunt prezentate spre rezolvare in ambalajul original , cu toate accesoriile aferente , impreuna cu copia facturii fiscale a produsului si cu certificatul de garantie in original. In cazul in care produsul ajunge neinsotit de toate documente , nu sunt in ambalajul original sau acesta este depreciat, pachetul nu include toate accesoriile sau nu s-a facut plata tur-retur de catre Dumneavoastra, produsul este refuzat la primire si/sau returnat solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia. Produsele trimise spre garantie cu plata la destinatar sunt refuzate. Termenul maxim de solutionare a garantiei este de 15 zile de la data inregistrarii reclamatiei cumparatorului.

Toate produsele cumparate trebuie verificate in ceea ce priveste modelul cumparat, integritatea si aspectele estetice si exterioare in momentul ridicarii de la sediu si/sau primirii prin curier, in cazul unor probleme sau defecte exterioare intocmindu-se un proces-verbal cu curierul care a adus produsul. Orice reclamatie ulterioara in ceea ce priveste integritatea exterioara, aspectul, culoarea, modelul sau defectiunile care nu pot fi acoperite prin certificatul de garantie si/sau care se datoreaza unor forte exterioare, de orice natura, nu va fi luata in cosiderare.

Solicitarea garantiei unui produs de catre Consumator se face prin completarea formularului de solicitare a produsului in garantie si prin trimiterea acestui formular catre Profesionist prin mijloace electronice (email).

Produsele comandate corect si livrate gresit , cele care nu sunt conforme cu produsul comandat sau cele nefuctionale in primele 24h de la receptie sunt inlocuite gratuit de catre Profesionist / Biromax SRL numai daca acesta este notificat in scris pe email in termen de 24h de la receptia produsului/produselor de catre Consumator.

In cazul particular al ceasurilor, garantia este limitată și este acordată împotriva viciilor de fabricație .

Fabricantul și implicit Profesionistul / www.biro.ro, nu acordă garanție pentru baterie, geam, brățari, iliuminari, pentru deteriorări datotate unei utilizări improprii, neglijențelor, accidentelor, precum și uzurii normale a materialelor și acoperirilor de protecție ( depunerilor galvanice) .

Eventualele daune indirecte provocate prin utilizarea ceasului, respectiv inexactitatea, nefuncționarea sau defectarea acestuia nu vor putea fi imputate fabricantului sau Profesionistului.

Expunerea ceasurilor timp indelungat la lumina soarelui sau la temperaturi ridicate, cicluri repetate de temperaturi rece-cald, utilizarea in medii chimice nocive (diluanti, benzine, alcool, vopsea, solventi, acizi, etc) sau imbatranirea normala a elementelor constructive pot duce la scaderea etanseitatii ceasului motiv pentru care fabricantii limitează expres garantia ceasurilor.

Garantia este expres limitata la reparatia sau inlocuirea produsului conform celor precizate mai sus, Consumatorul neavand dreptul la reducerea pretului si/sau la plata daunelor, cu exceptia unei culpe exprese www.biro.ro/Biromax SRL cf. CAP.III din Legea 449/2003 republicata , aceste masuri neexcluzand drepturile Consumatorului reglementate prin dispozitii legale referitoare la protectia consumatorilor.

Sunt excluse toate celelalte pretentii in raport cu Profesionistul /societatea Biromax SRL și implicit www.biro.ro precum, rambursarea contravalorii eventualelor daune indirecte cauzate de utilizarea ceasului, rezilierea contractului de vanzare - cumparare, cu exceptia culpei Biromax SRL cf. Art. 13 din Legea 449/2003, reducerea sau majorarea pretului ceasului.

Pentru a va bucura pe deplin de produsul achizitionat sau de a evita solicitari nejustificate de garantie, va rugam sa cititi cu atentie instructiunile si recomandarile producatorului inainte de a folosi produsul.

Utilizarea necorespunzatoare a produselor sau echipamentelor (modificari nepermise, socuri, lovituri, expunere la apa sau umezeala pentru acele produse unde producatorul recomanda altfel, magnetizari, interventie in softul produsului, urme de lovituri, intretinere cu produse neadecvate, stergerea sau modificarea seriilor de producator/ importator/ distribuitor) precum si indepartarea etichetelor de identificare adaugate de noi (acolo unde acestea exista) atrage anularea garantiei acestor produse. Acoperirea cheltuielilor aferente transportului produsului spre solutionarea garantiei si retur revine in responsabilitatea Consumatorului daca solicitarea vine dupa minim 14 zile de la achizitie.

Pentru solicitarea acordarii garanției unui produs va rugam sa folositi formularul de mai jos (F2).



13. RETURNAREA PRODUSELOR

Potrivit actelor normative in vigoare, in cazul exercitarii dreptului de retragere din contractul la distanta, Consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Pe de alta parte, potrivit acelorasi acte normative in vigoare, Consumatorul (Utilizatorul) nu isi poate exercita dreptul de retragere din contractul la distanta in cazul produselor care prin natura lor se pot deteriora rapid (Directiva EU nr. 85/2014).

Acesta este si cazul produselor furnizate de catre Profesionist, cum ar fi ceasuri, bratari, curele, etc., care se pot deteriora rapid avand in vedere ca prin natura lor sunt destinate manipularii curente.

De asemenea, potrivit acelorasi acte normative, Consumatorul (Utilizatorul) nu isi poate exercita dreptul de retragere din contractul la distanta in cazul prestarii unor servicii de a caror executie a fost incunostiintat prin efectul legii sau in alt mod, si a caror executie a inceput, cum ar fi serviciul de constatare a deprecierii valorice a produselor rezultata din manipularea acestora.

In cazul produselor ce au componente confectionate din material textil, piele, piele sintetica, cauciuc, silicon si/sau plastic, pentru a inlatura contactul direct al agentilor alergeni cu pielea sau producerea de infectii si micoze, dreptul de retragere nu va fi acordat de Vanzator in situatia in care Vanzatorul constata orice urma de purtare sau uzura a acestora.

Tinand cont de aceste considerente generale, Profesionistul va acorda Consumatorului un drept de retragere conditionat de indeplinirea prezentelor conditii comerciale care asigura Profesionistului posibilitatea reintroducerii in circuitul comercial a produselor returnate de catre Consumator, in aceeasi stare buna in care acestea au fost receptionate de catre Consumator.

Consumatorul trebuie sa expedieze mai intai produsul catre Profesionist, dupa care trebuie sa transmita Profesionistului o declaratie neechivoca asupra deciziei sale de a se retrage din contractul la distanta.

Consumatorul poate expedia produsul catre Profesionist printr-un serviciu de transport (curierat sau prin posta), ales in mod independent, caz in care Consumatorul trebuie sa inscrie pe documentul de transport al produsului urmatoarele "informatii obligatorii":

Expeditor: Nume si Prenume Utilizator;
Destinatar: Biromax SRL, str. Alexandru Lapusneanu nr. 16, bl. B6, sc.3, ap.26, Galati, cod 800072
Numarul si data facturii de cumparare a produsului.

Consumatorul va suporta costul direct al returnarii produselor, care in mod normal nu poate depasi suma de 40 lei + 20% TVA, prin serviciul de transport/curierat/posta.

Consumatorul este direct responsabil privind protectia coletului si asigurarea lui, inclusiv continutul pe parcursul returului produsului la Profesionist, pana la receptionarea acestuia de catre Profesionist. Profesionistul poate refuza primirea unui colet trimis de catre Consumator daca se constata rupturi, striviri, taieri sau deprecieri vizibile a coletului.

Consumatorul isi asuma pe risc propriu atat expedierea in afara termenului de 14 zile a produselor nedepreciate valoric ca urmare a manipularii, cat si expedierea in cadrul termenului de 14 zile sau in afara acestuia, a produselor depreciate valoric ca urmare a manipularii, pentru care lipsesc integral sau partial urmatoarele "conditii tehnice obligatorii":

a) Produsele nu trebuie sa fie deteriorate din cauza actiunilor nepermise de manipulare mentionate in cadrul certificatului de garantie postat pe website, altele decat cele necesare stabilirii naturii, caracteristicilor si functionalitatii produselor de catre Consumator.

b) Produsele trebuie sa prezinte "caracteristicile obligatorii" a caror prezenta a fost confirmata de catre Consumator prin lipsa trimiterii unei sesizari catre Profesionist in termenul de 24 de ore de la livrarea/primirea produselor.

c) Produsele trebuie sa fie insotite de urmatoarele "elemente obligatorii": factura de cumparare a produsului si certificatul international de garantie a produselor (in cazul in care acestea au fost livrate Consumatorului la cerere, pentru uz in afara Romaniei**).

In toate cazurile, verificarea prezentei "informatiilor obligatorii" si a "conditiilor tehnice obligatorii" se va face de catre Profesionist direct.

Dupa expedierea produsului in prezenta obligatorie a "informatiilor obligatorii" si a "conditiilor tehnice obligatorii", Consumatorul poate trimite Profesionistului decizia sa de a se retrage din contractul la distanta accesand modelul de declaratie aflat pe site-ul Profesionistului www.biro.ro sub denumirea "Declaratie neechivoca de retragere din contractul la distanta", pe care o va completa si o va trimite separat, pentru fiecare produs pe care l-a expediat deja catre Profesionist.

Urmare primirii acestei declaratii, Profesionistul va trimite Consumatorului pe un suport durabil, confirmarea sa de primire, fara intarziere.

Orice comunicari ulterioare transmiterii acestei declaratii se vor face doar in scris intre Consumator si Profesionist, prin intermediul unui suport durabil cum ar fi website-ul, in cuprinsul caruia Consumatorul are alocat un cont personal sau prin email.

In cadrul Declaratiei sale neechivoce de retragere din contractul la distanta, completata si trimisa prin intermediul website-ului, Consumatorul trebuie sa transmita Profesionistului urmatoarele "informatii esentiale" cu privire la expedierea efectuata: datele de identificare ale transportatorului pe care l-a ales, precum si numarul si data documentului de transport aferent expedierii.

Declaratia Consumatorului cu privire la retragerea sa din contractul la distanta in baza prezentelor conditii comerciale poate fi trimisa Profesionistului fara invocarea vreunui motiv, insa trebuie efectuata in termen de 14 zile calendaristice de la data la care Consumatorul, sau o parte terta indicata de acesta, alta decat transportatorul produsului, intra in posesia fizica a produsului.

Declaratia Consumatorului trebuie trimisa Profesionistului in ziua in care acesta ii expediaza produsul, pentru ca astfel sa poata fi constatata deprecierea valorica a produsului rezultata din manipularea sa, in asa fel incat sa poata fi respectat termenul de 14 zile in care Profesionistul se obliga sa restituie Consumatorului contravaloarea produsului sub rezerva indeplinirii prezentelor conditii comerciale. Dupa receptia produsului, in cazul in care Profesionistul constata o depreciere valorica a produsului rezultata din manipularea sa, acesta o va comunica de indata Consumatorului, solicitandu-i totodata Consumatorului sa opteze in termen de 24h de la data primirii comunicarii, pentru una din urmatoarele variante:

I) sa accepte deducerea deprecierii valorice si primirea diferentei valorice ramase, in schimbul retinerii de catre Profesionist a produsului returnat.

Contravaloarea produsului, mai putin deprecierea sa valorica va fi transferata direct in contul bancar comunicat de catre Consumator Profesionistului. Acest cont ar putea fi debitat cu o intarziere de 24-48 de ore daca este deschis la o alta banca decat banca ce asigura platile in cadrul website-ului.

In situatia in care Consumatorul a optat pentru inlocuirea produsului pe care l-a returnat, si in cazul in care Profesionistul i-a comunicat Consumatorului ca produsul poate fi reparat, Consumatorul are obligatia de a comanda pe website, in termen de 1 zi lucratoare de la data comunicarii Profesionistului, orice produs de valoare egala sau mai mare, a carui disponibilitate ii va fi confirmata pe website, cu conditia achitarii, acolo unde este cazul, a costului de transport si a eventualei diferente de pret comunicata de Profesionist, inclusiv ca urmare a deprecierii valorice. Contravaloarea transportului produsului initial ramane in sarcina Cumparatorului.

II) sa solicite restituirea produsului si sa accepte sa plateasca in prealabil sau ramburs costul de restituire in urmatoarele cazuri in care:

Consumatorul nu accepta deducerea deprecierii valorice constatate (si implicit primirea diferentei valorice care-i poate fi returnata);

deprecierea valorica a produsului (costul readucerii acestuia la starea buna in care a fost receptionat de catre Consumator) depaseste contravaloarea de returnare;

repararea produsului (pentru readucera acestuia la starea buna in care a fost receptionat de catre Consumator) este imposibila (repararea nu poate fi efectuata ca urmare a lipsei partilor componente necesare la furnizorul international al acestora, etc.);

Profesionistul constata lipsa unor "conditii tehnice obligatorii" care sunt insurmontabile sau al caror cost depaseste contravaloarea de returnare.

In cazul in care Profesionistul nu constata o depreciere valorica a produsului rezultata din manipularea acestuia, atunci Profesionistul va restitui Consumatorului integral contravaloarea produsului sau il va inlocui, in functie de optiunea comunicata de catre Consumator, riscurile si costurile directe legate de expedierea produsului fiind in sarcina Consumatorului.

Consumatorul are obligatia sa achite Profesionistului toate costurile solicitate de acesta, in termen de 5 zile lucratoare de la data comunicarii acestora.

Daca Consumatorul nu achita integral aceste costuri, dupa expirarea termenului mentionat, Profesionistul va avea dreptul la incasarea costului de depozitare a produsului returnat, in valoare de 1 leu pentru fiecare zi de depozitare. Consumatorul este avizat prin prezentele conditii comerciale obligatorii, ca in lipsa achitarii tuturor costurilor solicitate si neachitate in termenul mentionat (cum ar fi costurile de constatare, de depozitare a produsului, de refacere a "elementelor" si/sau a "caracteristicilor tehnice obligatorii" lipsa ale acestuia, de remediere a produsului pentru refacerea deprecierii sale valorice rezultata din manipulare, de transport al produsului care se restituie Consumatorului), produsul va fi retinut drept garantie de catre Profesionist si va putea trece in proprietatea acestuia fara alte formalitati din momentul in care astfel de costuri solicitate si neachitate in termen vor depasi valoarea ramasa a produsului.

*) Consumatorul isi poate exercita dreptul de retragere din contractul la distanta incheiat cu Profesionistul numai cu respectarea considerentelor generale si a conditiilor comerciale prevazute in prezenta sectiune.
**) Se precizeaza ca pe teritoriul Romaniei este valabil certificatul de garantie postat pe website in cadrul sectiunii "Instructiuni si certificat de calitate si garantie".

NOTA:
a) Doar persoanele fizice au dreptul de retragere din contractul la distanta.
b) In cazul returnarilor excesive (peste 3 returnari/ luna) sau repetate intr-un interval de 6 luni, Profesionistul va putea refuza acceptarea lor sau va bloca accesul la viitoare comenzi, fiind considerate Utilizari abuzive sau Incalcari.

 




14. LEGEA APLICABILA - JURISDICTIA


Prezentul contract este supus legii romane iar orice litigii nascute din interpretarea si executarea acestui contract se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente de la sediu Profesionistului.

15. INFORMATII PRIVIND DEEE

Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate selectiv.

Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 - referitoare la protectia mediului, OUG 78/2000 - privind regimul deseurilor, in temeiul dispozitiilor art. 10 din H.G 448/2005, privind deseurile de echipamente electrice si electronice, clientii vor avea in vedere urmatoarele:
- clientii au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta selectiv aceste DEEE;
- colectarea acestor deseuri (DEEE) se va efectua prin puncte de colectare selective puse la dispozitia producatorilor de catre Autoritatile administratiei publice locale care au obligatia potrivit art.5 alin.1 ) din HG 448 /2005 de a colecta separat DEEE de la gospodariile particulare si de a pune la dispozitia producatorilor spatiile necesare pentru infiintarea punctelor de colectare a DEEE;
Pictograma de mai jos indica faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deseurile menajere si ca ele fac obiectul unei colectari selective.

 

Nu arunca la cos baterii sau produse nocive mediului !

 

CAUTĂ PRODUS
arrow Cautare avansata
ASISTENŢĂ ONLINE

asistenta online

0752.030.004
   
Comanda simplificata

PRODUSE VIZUALIZATE


Tranzactii securizate


Viziteaza-ne pe
FB_Biro TW_biro


Toate drepturile rezervate © Biromax SRL 2006-2016
Img logo footer date personale ANPC Viziteaza magazinul * BIRO pe ShopMania